11. maaliskuuta 2011

Vihdoin materiaalivalintoja!

Ehdin jo tuudittautua siihen turvalliseen uskoon, ettei minun ehkä sittenkään tarvitsisi tehdä näitä vaikeita päätöksiä, mutta kuten tiesin, tulihan se aika vihdoin minunkin kohdalleni. Viime viikonloppuna katselin materiaalit kohdalleen ja ruksitin valintalärpäkettä. Ei se sitten ollutkaan niin kovin vaikeaa.

Keskiviikkona päädyin päivystyksen ja ensiavun kautta sairaslomalle, ja tapaaminen asiakasvastaavan kanssa on perjantaina. Onneksi voin kuulemma mennä sinne vähän kipeänäkin. Enkä minä onneksi ole enää niin kovin pahassa kunnossa flunssani kanssa, kun paha hengenahdistus saatiin kuriin.

Kuten osasinkin päätellä, en päätynyt kumpaankaan loppusuoran parketeista vaan siihen ensimmäiseen esittämääni vaihtoehtoon, Tammi Graniteen. Varsin harmaata, mutta kuitenkin minun silmääni vähemmän dominoivaa kuin Tammi Classic Brown ja levollisempaa kuin Pähkinä Select. Ja nyt, kun asiaa pohdin, alkoi se minua jälleen epäilyttää.

Ehkä raportoin sitten palaveeraamisen jälkeen, mihin lopulta päädyin. Tähän väliin kuitenkin iloinen löytö sipulikopasta keittiön puolelta. Muhkea sipuli oli takan muurin lämmössä alkanut pukata versoa. Nykyään sipuli saa asustaa mukavassa sillipurkkiyksiössään ikkunalla tervehtimässä aina vain kirkastuvia päiviä. Ainakin on sipulinversoa, jota laittaa joka ruokaan. Tämä urhoollinen sipuli ilahdutti minua suuresti versoillaan.

Kevään ensimmäisiä vihreitä versoja sipulikopassa.
Ai niin, ja ehtiväthän Skanskan kaikki Pirkanmaan rakennuskohteet olla lakossakin tässä tällä viikolla päivän verran luottamusmiehen kohtelun takia. Kaikkea jännää sattuu. Juu, ja yritinhän minä saada tänä keväänä ammattikoulusta rakennuspuolelta valmistuvaa veljeänikin hakemaan Skanskalle kesätöihin, jotta pääsisi rakentamaan rakkaalle siskolleen kotia. Ei jotenkin veikka oikein lämmennyt. Kumma juttu.

Ei kommentteja: